Jak na obsah, který zaujme?

Přidáno 30.09.2021

Předmět e-mailu čtenáře zaujme a navnadí k otevření. O splnění nastaveného cíle však rozhoduje právě obsah. Průměrná doba čtení e-mailu byla v minulém roce 11,82 vteřiny. Tato krátká chvíle rozhodne, jestli e-mail skončí v koši, nebo bude generovat zisk. Přinášíme pár jednoduchých pravidel, kterých stojí za to se držet.

1. Vsaďte na čistý design

Sdělení musí být jasné na první pohled. Vyhněte se přeplácaným šablonám, tmavému pozadí, nečitelným textům… Ideální velikost písma titulku je 22 a více. Tělo e-mailu by mělo být psáno velikostí písma 12–14, věta by měla mít 6 slov. Řádkování zachovejte 1,5násobek velikosti písma.

2. Dodržujte správný poměr obrázků a textů

Platí, že textu by mělo být alespoň 60 %. Celoobrázkové e-maily jsou penalizovány a snadno zahučí do spamu.

3. Vyzvěte čtenáře k akci

CTA, výzva k akci. Cílem CTA je upoutat pozornost čtenáře vašeho e-mailu a přimět ho, aby se proklikl přesně tam, kam potřebujete. Sdělení v CTA musí být stručné a jasné. Buďte konkrétní.

4. Nezapomínejte na textovou verzi

Ne vždy se e-mail načte tak, jak má. Ke každé e-mailové šabloně přikládejte textovou verzi e-mailu, včetně textových odkazů. Mimo jiné vám to pomůže k tomu, aby váš e-mail neskončil ve spamu.

5. Patička se všemi náležitostmi

Každý e-mail, který rozesíláte svým odběratelům musí obsahovat tři základní věci:

  • Označení obchodního sdělení
  • Identifikace odesílatele – plná adresa vaší společnosti
  • Možnost odhlášení se z odběru e-mailů

Jak se vyznat ve zkratkách jako jsou DKIM, SPF nebo FBL? V příštím díle vás jednoduchou formou seznámíme s technickými náležitostmi.

 

Autorkou článku je Tereza Volná, e-mailing specialist ve společnosti Srovnejto.cz.

Zpět

Představujeme TOP kampaně eSpolupráce.cz

Lámete si hlavu nad tím, jakou kampaň si v eSpolupráce.cz zvolit k propagaci? Nechte si od nás poradit! Máme pro vás seznam TOP 12 kampaní z oblasti půjček, pojištění, online her i seznamek.

Více

Propagujte kampaň Zonky

Jste v eSpolupráce.cz nováček, chystáte se teprve registrovat anebo přemýšlíte zkrátka nad tím, jakou kampaň zvolit a získat tak co nejvyšší výdělky? Představujeme kampaň Půjčka Zonky, která patří jednoznačně mezi naše TOP kampaně.

Více