Affiliate partner


Spojte prostřednictvím internetu produkt se zákazníkem a získejte finanční odměnu!

Affiliate (provizní/partnerský) marketing je pohodlný způsob, jak si na internetu vydělat skutečné peníze. Jako takzvaný Partner propagujete produkty našich inzerentů a v případě splnění předem domluveného cíle (vyplněný formulář, objednávka, registrace do hry...) získáváte provizi. Díky důmyslnému systému, na kterém eSpolupráce funguje, je možné toto provázání stránek sledovat a vyhodnocovat. Partnerem může být každý, kdo je nebo plánuje být majitelem či provozovatelem webových stránek, účtů na sociálních sítích, blogů, emailové databáze či jiného online kanálu.

Jak funguje partner v eSpolupráci?

  1. Partner propaguje produkt na webu
  2. Zákazník kliká na speciální sledovací odkaz
  3. A dokončuje požadovanou akci
  4. Na účet partnera vyplácíme provizi

Vydělejte na internetu skutečné peníze!

Registrace zdarma!

Co získám registrací v eSpolupráci?

  • Pravidelně a včas vyplácíme nadstandardní provize
  • V každé kampani naleznete řadu reklamních prvků, ze kterých si můžete vybrat - bannery, emailové šablony, formuláře apod.
  • Nabízíme přehledný systém statistik - vždy vidíte jak si s propagací vedete
  • Ušetříme Vás jednání s inzerenty - všechny kampaně v naší síti jsou pečlivě vybírány a mají jasně stanovené provizní podmínky
  • Máme kvalitní podporu - pomáháme - můžete se na nás obrátit s čímkoliv
  • Vždy přinášíme něco navíc - na našich partnerech nám záleží, i proto se udržujeme v kondici a o své dovednosti se rádi dělíme
„Spolupracujem od jej vzniku a spolu sme rástli a bola to jazda :) Naše úspešné partnerstvo naďalej trvá. Ďakujem vám hoši.”

Michal Hradil affiliate partner, výkonný ředitel Hyperia s.r.o.

Takhle jednoduché je stát se naším partnerem

  1. Partner se zdarma zaregistruje v naší affiliate síti
  2. Vygeneruje si připravené reklamní prvky, které obsahují sledovací odkaz
  3. Umístí je na své stránky a sleduje načítání provizí

Zaregistrujte se zdarma ještě dnes!

Stát se partnerem

Jak na obsah, který zaujme?

Předmět e-mailu čtenáře zaujme a navnadí k otevření. O splnění nastaveného cíle však rozhoduje právě obsah. Průměrná doba čtení e-mailu byla v minulém roce 11,82 vteřiny. Tato krátká chvíle rozhodne, jestli e-mail skončí v koši, nebo bude generovat zisk. Přinášíme pár jednoduchých pravidel, kterých stojí za to se držet.

Více

10 tipů jak na perfektní předmět

Stejně jako vám, i vašim zákazníkům přistávají denně ve schránce desítky různých e-mailů. O tom, který e-mail otevřou a který rovnou zahodí rozhoduje především jeho předmět. Předmětem říkáte uživateli, jaký přínos pro něj otevření e-mailu bude mít. Chytře napsaný předmět vám pomůže výrazně zvýšit open rate a tím zvýší šance na větší konverze.

Více