Tipy a triky, které (nám) fungují

Přidáno 14.04.2022

V minulých článcích jsme probrali, jak e-mail marketing funguje. Řekli jsme si, jak na předmět i obsah, prokousali jsme se technickým nastavením a naučili se, jak nekrmit SPAM složku. V závěrečném článku bychom vám rádi ukázali pár tipů, které nám dlouhodobě fungují. Tak pojďme na ně. 😊

Info zavináč neoslní

Odlište se v příchozí poště od konkurence! Pohrajte si se jménem odesílatele. Místo obligátního info@nazevfirmy.cz zkuste dosadit konkrétní jméno, nebo cokoli, co vaše čtenáře praští do očí. Otestovat můžete i některé speciální znaky.

GIFy koťátek milují všichni

Dobře, ne ke každému sdělení se hodí koťátka. Ale tvorba GIFů je snadná, GIfy jsou nápadné a zaujmou! Sdělte jejich pomocí třeba část informací, které chcete svým zákazníkům předat. Pozor si dejte snad jen na velikost GIfu a taky myslete na to, co jsme si řekli v předchozích dílech – ne všichni e-mailoví klienti načítají obrázky automaticky. Nezapomeňte tedy vyplnit alternativní text.

Vše se musí dát prokliknout

Uhodnete, na kterou část e-mailové šablony nám uživatelé klikají nejvíce? Správně, je to CTA. 😊 Hned za ním je ale hlavička e-mailu s logem společnosti. Obrázky, loga, GIFy… prolinkujte všechno a ujistěte se, že odkaz vede tam, kam má. 

Mají na vás vaši zákazníci čas?

Čas je zásadní. Kdy si vaše cílová skupina nejčastěji čte e-maily? Je to ráno v MHD? Po příchodu do práce? Během obědové pauzy? Nebo až večer doma? Zjistěte to a přizpůsobte tomu čas rozesílek. V záplavě nových zpráv snadno zaniknete.  

WOW!

Většina vašich (i našich) klientů e-maily ve skutečnosti nečte. Jen je skenují očima. Potřebujete tedy, aby narazili na „něco“, co je na první pohled zaujme.  

Nepřicházejte o své zákazníky

Ještě více, než to, co mohou vaši zákazníci získat, je zajímá to, o co mohou přijít. Využijte efektu ztráty. V předmětu, obsahu, CTA…

VIP společnost

Dejte své komunitě najevo, že jsou důležití. Zapojte je do rozhodování, ptejte se na jejich názor, nechte je vybrat si, co by od vás ocenili.

 

Autorkou článku je Tereza Volná, e-mailing specialist ve společnosti Srovnejto.cz.

Zpět

Soutěž s Coolcredit.cz - vyhlášení vítězů

Soutěž s Coolcredit.cz.cz je u konce a zná své výherce. Podívejte se, kdo vyhrál finanční odměny! Připomínáme, že po celou dobu soutěže byla navýšená provize na 1 925 Kč, která se díky dosažení skvělých výsledků prodlužuje i nadále.

Více

Soutěž s Coolcredit.cz - průběžné výsledky

Přinášíme vám průběžné výsledky soutěže s Coolcredit.cz. Podívejte se, jak si stojíte oproti konkurenci!

Více